Can Cet als Mitjans

El documental VALORS fa visible diferents iniciatives dutes a terme des del tercer sector; iniciatives encaminades a  facilitar la inserció social i laboral de persones en risc d’exclusió.

L’Obra Social “la Caixa” i la Diputació de Barcelona impulsen des de fa uns anys un programa de col·laboració perquè aquestes entitats puguin treballar en el manteniment i conservació de la Xarxa de Parcs Naturals.  Un programa que aconsegueix conjuntar la integració i el medi ambient.
Can Cet apareix en el primer capítol d’aquest interesant documental, en el procés d’ideació del qual ha participat.

Clicant al següent enllaç podeu veure el documental emès el dia 25 de juny a les 20.05h:

Publicada el 28/06/2013

En  Pere Merino, president de la Fundació Hope Projects, ens explica la trajectòria i la finalitat d’aquesta interessant iniciativa que ofereix suport a projectes d’emprenedoria.
En Jorge León, com a representant de Can Cet, ens explica la seva experiència liderant un projecte d’emprenedoria a favor de la inserció social i laboral de les persones en risc d’exclusió.
Ambdues organitzacions compartim el desig d’estimular un model econòmic en el qual el bé comú sigui l’objectiu principal a assolir per qualsevol empresa. Un model què reemplaçaria les regles de l’ànim de lucre i la competència per la recerca del bé comú i la cooperació.

Podeu accedir a l’àudio clicant aquest enllaç:

Publicada el 02/12/2011

Per veure la notícia clica el següent enllaç (minut 4,24):

Badalona Notícies   02/12/2011

Coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, l’alcalde de Badalona, el senyor Xavier Garcia Albiol, ha visitat les instal·lacions de Can Cet i s’ha reunit amb el gerent, el senyor Jorge León, i amb altres membres de l’equip de l’entitat.

En aquesta reunió el senyor Xavier Garcia Albiol ha parlat de la importància de prioritzar, en les contractacions de l’ajuntament, a aquelles empreses que, com Can Cet, són de Badalona i fan tasques socials.

Publicada el 02/12/2011

Can Cet rep l'etiqueta RESPONSABLE

Can Cet rep l’etiqueta RESPONSABLE

El 28 de novembre de 2011, en el marc de la 2ª setmana de Responsabilitat Social, Can Cet rep l’etiqueta RESPONSABLE. És un distintiu que es lliura a aquelles organitzacions que, anant més enllà de la normativa legal vigent, integren en les seves actuacions i polítiques, de forma voluntària, les preocupacions socials, laborals, mediambientals i de respecte als drets humans.

El lliurament de les etiquetes RESPONSABLE el fa la senyora Elena López, com a directora de INGENIERIA Social, entitat organitzadora de les jornades.

Entrega de la etiqueta de “RESPONSABLES” EN LA 2ª SETMANA DE LA rse, (envío fotos de la entrega de la etiqueta y de nuestro stand ), Alfonsina puedes hacer una nota de la noticia??, la persona que sale en la foto conmigo a solas es Elena López directora de INGENIERIA Social es

Publicada el 25/05/2011

Grandland acull un nou centre

Per llegir la notícia clica l’enllaç:

líniabadalona.cat